Referenciák

Flóra:
“Én nagyon sokat fejlődtem amióta csinálom az edzéseket, formásodtam, erősödtem, fogytam és még a közérzetem is sokkal jobb. Nagyon jól érzem magam rajtuk, mindig jó a hangulat, külön élmény hogy látom mennyi mindenre képes vagyok, sokat fejlődök.”

Balázs:
“mert szenvedés nélkül lehet fejlődni”

Máté: 
“Nagyon kreatív, vidám, mindig változatos. Engem kifejezetten motiválnak a játékos feladatok és jók a zenei válogatások is 

Ildi:
“Mert tudom, hogy minőséget, maximális odafigyelést kapok a biztonságos mozgás mellett, sérülés nélküli eredményt. Itt nem lehet és nem is akarnék a hátsó sorban elbújni, mert az első perctől az utolsóig kemény ugyan az edzés, de megéri minden egyes alkalom! Hamar rá lehet kattanni és a végén észrevenni, hogy szinte nem is hagysz ki egy edzést sem, mert várod és akarod a változást, amit magadért teszel, Ket pedig értünk. :)”

Tibi:
“Tudatos, pontos, jól felépített edzésterv – komoly háttérmunka óráról órára, extra figyelem – jó helyszín, jó környezet, jó zene – rendkívül kreatív edzésprogram, mely mindig a célba vett területeket erősíti, úgy, hogy az összes többi testrész is kap hajtást 

Ági:
“Nagyon változatos minden óra, nem sablon… mindig valami újat kapunk, újat próbálhatok ki. Hatékony, mert már óra után is érzem az átalakulást, emiatt is tesz függővé  köszönjük 

Adri:
“Nem mindennapi gyakorlatokkal tarkított alkalmak, ahol az ember egy pillanatig sem unatkozik. Az órák kemények, izzasztóak, amik után este bárki büszkén zuhan pillanatok alatt álomba. Az edző kedves, felkészült és mindenkire figyelmet fordít. Mindenkinek ajánlom, aki keresi a kihívást, szereti feszegetni a határait vagy alvásproblémákkal küzd.”

Előadásomról megjelent cikk:
Vimor Klubról jelentjük – mit tehetünk fittségünk megőrzéséért?

Juci:

“Most, hogy így túl vagyunk ezen a nyolc héten, úgy érzem, nagyon sok minden megváltozott bennem. Ket munkájáról nagyon jó véleménnyel vagyok. Ráébresztett arra, hogy egy edző jelenlétében ezerszer hatékonyabban lehet fejlődni, mintha egyedül csinálnám. Ha az ember egyedül csinálja akár egy videóra, vagy egy sok embert foglalkoztató edzés keretében (mivel nem tud figyelni rá senki annyira), hajlamos “csalni”, sokszor önkéntelenül is. Nem úgy tartja a hátát, vagy a kezét, ahogy a gyakorlat megkívánja, észre sem veszi, és máris más izomcsoportok mozognak, mint amelyekre szükség volna, vagy egyszerűen könnyebbé, kihívásmentessé válik a gyakorlat. Nos, ezt egy személyi edző jelenlétében, nem lehet elkövetni. Kati mindig figyel, és mindig kijavít, az edzések alatt sokszor “harcoltam is vele”, de lényegében mindig igaza volt, belőlem csak a lusta gyerek szólt, aki nem akar szenvedni. De természetesen mindig tudtam, hogy azért korrigál, mert tudja, hogy fejlődni csak így lehet, így igyekeztem maximálisan megfelelni az elmondottaknak. Néha nagyon fájt is, de minden edzés után kiegyensúlyozottabban és boldogabban indultam munkába mint előtte. Arról pedig nem is beszélve, hogy nyolc hét után olyan eredményt látok még saját magamon is, amilyet előtte sohasem. A derekamból (kihangsúlyoztam, hogy a legkényesebb terület rajtam), legalább hat centi lement, és a többi testrészem és vékonyodott, és felfedeztem, hogy vannak izmaim. Egyszerűen látszik rajtam.
Ket tudatosan építette fel a programot, és állandóan jegyzetelt, írt, motivált a fejlődésre. És utólag belegondolva abba, hogy amikor annak idején elkezdtem a tornát otthon, két fél kilós súlytól napokig izomlázam volt, és abba, hogy a nyolcadik hét végére ugyanezt a gyakorlatot (pl bicepsz) két hat és fél (!) kilóssal csináltam végig, egyszerűen elmondhatatlan. A Kettlebell edzéseim megmaradtak mellette, de ezek az edzések kihatottak az ottani teljesítményemre is. Amikor elkezdtem, hat kilós golyóval csináltam, mára 12-ig fejlődtem, illetve végig tudom csinálni az ottani edzés végén “elvárt” 3X40 felülést is, és meglepődve tapasztaltam Ket edzésén, hogy képes vagyok szabályos fekvőtámaszokat (nem könnyítettet) végrehajtani. Néha még akadnak problémák, de pár hónapja ezek még csak álmok voltak. A kollégáim mind megjegyezték a látványos változást rajtam, és az önbizalmam is óriási löketet kapott. Olyannyira belelendültem, hogy immáron sem a kalóriaszámolást, sem a heti töszöri korareggeli edzést nem szeretném elhagyni. Terveim vannak, hogy mely izomcsoportomat milyen módon szeretném megdolgoztatni, és dohányzom még ugyan, de erősen gondolkodom azon, hogy lerakom, mert lassan fontosabbá válik a jó testi teljesítmény, mint a napi nikotinadag.
Összegezve: maximálisan meg vagyok elégedve vele.”